Alla inlägg under juni 2012

Av Rebecca - 23 juni 2012 12:41

 HEJ Bloggen:)

                     jag har inte gjort ett inlägg på länge för att  jag har inte haft tid:(

       men jag tänkte börja gör mer inlägg nu:) Och video sa jag börja med snart:)

Jag kanske ska var med en kompis idag men vet inte vad vi ska göra så...A:)

det var det jag ville skriva nu  

 HEJ DÅ  

Av Rebecca - 20 juni 2012 10:10


Hej bloggen!

jag ska snart börja och göra videos om ni undrar ifall jag ska göra det  

det kanske kommer en video idag får se  

HOPPAS att ni kommer börja gilla min blogg   

tipsa gärna om din egen blogg eller andras blogg , skriv gärna en kommentar under detta inlägget  då 

<3<3<3<3<3


Av Rebecca - 19 juni 2012 11:22

   Hej Bloggen   

 idag ska jag vara med min bästis 

vi kanske ska till frölundatorg idag:)

Det kommer bli så roligt om någon kan köra oss dit bara 

Och som jag sagt tidigare i ett inlägg så ställ gärna fråga till mig så svarar jag på dom så fort jag ser det       

Av Rebecca - 19 juni 2012 11:22

   Hej Bloggen   

 idag ska jag vara med min bästis 

vi kanske ska till frölundatorg idag:)

Det kommer bli så roligt om någon kan köra oss dit bara 

Och som jag sagt tidigare i ett inlägg så ställ gärna fråga till mig så svarar jag på dom så fort jag ser det       

Av Rebecca - 19 juni 2012 11:22

   Hej Bloggen   

 idag ska jag vara med min bästis 

vi kanske ska till frölundatorg idag:)

Det kommer bli så roligt om någon kan köra oss dit bara 

Och som jag sagt tidigare i ett inlägg så ställ gärna fråga till mig så svarar jag på dom så fort jag ser det       

Av Rebecca - 19 juni 2012 11:22

   Hej Bloggen   

 idag ska jag vara med min bästis 

vi kanske ska till frölundatorg idag:)

Det kommer bli så roligt om någon kan köra oss dit bara 

Och som jag sagt tidigare i ett inlägg så ställ gärna fråga till mig så svarar jag på dom så fort jag ser det       

Av Rebecca - 19 juni 2012 11:22

   Hej Bloggen   

 idag ska jag vara med min bästis 

vi kanske ska till frölundatorg idag:)

Det kommer bli så roligt om någon kan köra oss dit bara 

Och som jag sagt tidigare i ett inlägg så ställ gärna fråga till mig så svarar jag på dom så fort jag ser det       

Av Rebecca - 19 juni 2012 11:22

   Hej Bloggen   

 idag ska jag vara med min bästis 

vi kanske ska till frölundatorg idag:)

Det kommer bli så roligt om någon kan köra oss dit bara 

Och som jag sagt tidigare i ett inlägg så ställ gärna fråga till mig så svarar jag på dom så fort jag ser det       

Presentation

hej jag heter rebecca och jag gillar träna cheerleading

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards